Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Κάθε στιγμή για το Χριστό



Το τραγούδι αυτό γράφτηκε για την κατασκήνωση του Αγίου Νικολάου Έγκωμης για την Κατασκηνωτική Περίοδο Καλοκαίρι 2014 - Φιλάνι, με προτροπή του Ιερέος της ενορίας μας. Το γενικό θέμα της κατασκήνωσης ήταν "Παράδοση".

Ηχογραφήθηκε από μια ομάδα κοριτσιών της ενορίας και συμπεριλήφθηκε μαζί με πολλά άλλα τραγούδια σ' ένα cd που δόθηκε ως ενθύμιο στις κατασκηνώτριες την περσινή κατασκηνωτική περίοδο.

Ευχαριστώ εκ βαθέων ψυχής όλους τους συντελεστές του έργου, κι ας μην τους γνωρίζω όλους προσωπικά!

Ο Θεός να μας φωτίζει...



Από μικρό παιδί πιστεύω στο Θεό
και μεγαλώνω με την πίστη οδηγό μου
μέσα στα χρόνια λάθη κάνω ένα σωρό
μα να σηκώνω βρίσκω τρόπο το σταυρό μου.

Στην εκκλησιά κάθε πρωί και Κυριακή
τρέχω να νιώσω τον Χριστό μες στην ψυχή μου
τ’ Αγίου Πνεύματος να βάλω τη στολή
και να βαδίζω με αυτή μες στη ζωή μου.


επωδός
Κάθε στιγμή είναι ευκαιρία για το Χριστό
όταν νηστεύω ή το καντήλι Του ανάβω
όταν καλώ τον ιερέα για αγιασμό
ή όταν το πρόσφορο ζυμώνω όταν γιορτάζω.

Μαζεύω μέσα μου κομμάτια που αγαπώ
απ' την Αγία Του Γραφή ως τους πατέρες
την Ιερά Του την Παράδοση τηρώ
που συνεχίζει το ταξίδι στους αιθέρες.


Είναι η γλώσσα της καρδιάς μου ελληνική
κληρονομιά απ’ τους προγόνους με αξία
κι η εκκλησιά σαν κιβωτός μας διακονεί
κι έχει στο κέντρο τον Χριστό μας για πυξίδα.

Είναι η ελπίδα μου ο φάρος της καρδιάς
και τα βιώματα θεμέλια για το μέλλον
παρηγοριά η αγκαλιά της Παναγιάς
τα σκαλοπάτια του Θεού για να ανέβω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: