Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Aν τα χρόνια μας περάσουμε παρέα


Κρύψου κάπου εδώ
όταν ψάχνω μια αγκαλιά για να σε βρίσκω
κρύψου κάπου εδώ
όταν θέλω ένα χαμόγελο ν’ αγγίξω.
Μη μου ορκιστείς
πως για πάντα θα ‘σαι εσύ τ’ άλλο μισό μου
μείνε εδώ να ζεις
αναμνήσεις για φτιάχνει το παρόν μου.


επωδός
Κι αν τα χρόνια μας περάσουμε παρέα
η καρδιά μας θα ‘χει πράγματα ωραία
κι αν το βλέμμα μου φωτίζεται απ’ το φως σου
θα ‘μαι πάντα εγώ για σένα ο άνθρωπός σου.


Μη μου εξηγείς
ό,τι νιώθεις στην καρδιά σου να το κλείσεις
κι ότι θα μου πεις
με το βλέμμα κι ένα χάδι να μου δείξεις.
Μέτρα μου στιγμές
που εγώ χωρίς σε εσένα θα υπάρχω
λίγες θα ν’ θαρρείς
αφού πάντα το μαζί εντός μου θα ‘χω.

2 σχόλια:

Αναστάσιος είπε...

Σε διαβάζω πάντα.
Μου αρέσουν τα ποιήματά σου, γιατί πάντα κάτι μου φέρνουν στο μυαλό.
Συνέχισε να δημιουργείς και να προσφέρεις.

Ζήνωνας είπε...

Αγαπητέ κ. Αναστάσιε,

Σας ευχαριστώ θερμά για τα καλά σας λόγια! Χαίρομαι να ζωντανεύω εικόνες με τις λέξεις.

Όσο ο Θεός μου δίνει την έμπευση θα συνεχίσω να το κάνω! :-)