Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Τί χρώμα έχει το σκοτάδι;

Σημερινή μου έμπνευση αποτέλεσε το παρακάτω βιντεάκι που μου έστειλε ένας φίλος...


Ψυθίρισέ μου μια εικόνα
βάλε μου εσύ όλο το χρώμα
μες στον ματιών μου τις οθόνες
που δίχως ρεύμα μοιάζουν μόνες.

Τα δάκτυλά μου ένας δρόμος 
και η φωνή μου ταχυδρόμος
να ψάχνουν μέσα στην πορεία
για να μου γράψουν ιστορία...


επωδός
Τί χρώμα έχει το σκοτάδι
όταν τα μάτια μου θα κλείσω
απ' την αρχή θα προσπαθήσω
όλο τον κόσμο μου να χτίσω.

Τί χρώμα έχει η αγάπη
σαν δεν κοιτάζω τη μορφή μου
είναι τα μάτια μου η αφή μου
κόσμος παράλληλος η γη μου.


Ζωγράφισέ μου έναν κόσμο
φύτεψε μέσα έναν δυόσμο
για να με λούσει τ' άρωμά του
μ' ένα συναίσθημα σταράτο.

Στη μέσα γη μου έν' αστέρι
ψάχνει τη δύναμη να φέρει
όλα τα εμπόδια να ρίξω
να πω ελεύθερα θα ζήσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: