Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Δύο λέξεις


Σε γυρεύω σε δρόμους του θέλω
σ' ένα πρέπει κλεισμένος εγώ
γυρισμένη την πλάτη σου βλέπω
άναψέ μου το φως να σε δω.

Μακριά σου να τρέχω δε θέλω
άφησέ να έρθω κοντά
να σ’ αγγίζω και να ανατρέπω
τα αισθήματα τ’ αρνητικά.


επωδός
Σ’ αγαπώ και ας είναι δυο λέξεις
που είναι τόσο μικρές θες δε θες
μα το νόημα τους αν το προσέξεις
φτιάχνεις ήλιους κι αστέρια μ’ αυτές.

Κι αν με σένα καρδιά μου τις μπλέξεις
δυο χειμώνες μαζί θα χαθούν
κι ένα ουράνιο τόξο θα έρθει
σ’ ουρανούς που τον ήλιο κοιτούν.


Σ’ ένα δάκρυ τον πόνο μου πνίγω
στις σταγόνες σε βλέπω να κλαις
αφού ζούμε κι οι δυο σ’ ένα αντίο
σε κοινές ας βρεθούμε εποχές.

Το αντίο αυτό δεν το θέλω
θέλω να ‘μαι η ζωή σου ξανά
να ‘σαι ‘κει όταν όνειρο βλέπω
κι όταν έχω τα μάτια ανοιχτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: