Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Στην Πόλη πάντα θα επιστρέφω


Με άρωμα Βυζαντινό
ταξίδι κάνω αλαργινό
στης Πόλης την παλιά πλατεία
που υπογράφει η ιστορία.

Στη γέφυρα του Γαλατά
ο δρόμος στην Αγιά Σοφιά
Θεέ μου κάνε μου τη χάρη
να φύγουν κάνε οι βαρβάροι.

Στον ουρανό η Παναγιά
με το Χριστό μες στην ποδιά
τις προσευχές όλες μας παίρνει
να 'ρθούμε ακόμα μας προσμένει.


Τις ομορφιές του ο ναός
κρατά απόκρυφες εντός
ασβεστωμένη η ιστορία
ζητά ξανά την ευκαιρία.

Να λάμψει η Πόλη του βορρά
με χρώματα Ελληνικά
να ζήσει πάλι η Ορθοδοξία
τα περασμένα μεγαλεία.

Βαπόρι κάνω την καρδιά
μες στου Βοσπόρου τα στενά
κι έτσι όπως ενώνει δύο κόσμους
να ενώνει τους ανθρώπους όλους.


Μετά το βγάζω στη στεριά
στο χώμα τ' άγιο να πατά
τους μιναρέδες να γκρεμίζει
καμπαναριά ψηλά να χτίζει.

Στην Πόλη πρώτη μου φορά
μα εικόνα οικειά απ' τα παλιά
μες στην καρδιά μου πάντα έχω
στην Πόλη πάντα θα επιστρέφω.

2 σχόλια:

Αναστάσιος είπε...

Η Πόλη γνωρίζει να σου «κλέβει» την καρδιά και να μένει ζωντανή στην μνήμη κάθε Έλληνα που ως προσκυνητής την επισκέφτηκε.

Ζήνωνας είπε...

Καλησπέρα σας κ. Αναστάσιε,
όντως έτσι ακριβώς όπως τα λέτε είναι! Πρώτη φορά στη ζωή μου νιώθω ότι έχω ερωτευτεί μια πόλη κι αυτή είναι η Πόλη!