Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Της καρδιάς ο δρόμος



Ένα φιλί σου έλα δω για να μου δώσεις
μια καληνύχτα μου στα χείλη σου ν' αφήσω
υπό το φως του φεγγαριού να μ' ανταμώσεις
μες στων ματιών μου τις οθόνες να σε κλείσω.


επωδός
Μαζί σου μόνο η καρδιά βρίσκει το δρόμο
ένα ταξίδι απ' τη γη μέχρι τ' αστέρια
σου δίνω όλα της ζωής τα καλοκαίρια
τα βήματά σου ακολουθώ και σ' ανταμώνω.


Βρίσκω τον τρόπο την αγάπη να σου δείξω
κι ας είν' οι λέξεις στο μυαλό μου ένας κόμπος
χίλιες φορές αν θες μπορώ να σ' τ' αποδείξω
ότι είσαι μάτια μου για μένα ο κόσμος όλος.

2 σχόλια:

Αναστάσιος είπε...

Ενώ το διάβαζα, του έβαλα νοερά και μια ελαφριά ρομαντική μουσική υπόκρουση και το απόλαυσα περισσότερο.
Είναι και αυτό υπέροχο.

Ζήνωνας είπε...

Καλησπέρα σας κ. Αναστάσιε!

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τα ζεστά σας λόγια!

Αυτή η εσωτερική μελωδία της καρδιάς είναι η ομορφότερη απ' όλες!

Να σας έχει ο Θεός πάντα καλά! Είθε να γεμίζει τη ζωή σας με το Φως του!