Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Καλημέρα αγάπη καινούργια


Σε συνάντησα ξανά μετά από μήνες
και οι μνήμες εντός μου θεριεύουν το νου
στο παγκάκι της πλατείας τα όνειρά μου
μα δικά μου στ' αλήθεια αν είναι ρωτούν...


επωδός
Δε σου κρύβω τον κόσμο που μέσα του ζω
τα κλειδιά μου σου δίνω να 'ρθεις από 'δω
κι αν το θέλει η καρδιά σου να μείνεις εδώ
καλημέρα αγάπη καινούργια θα πω.


Με ρωτάς γιατί σωπάσαν οι φωνές μας
δυο μικρές ιστορίες που χαθήκαν στο χθες
την ευθύνη αναλαμβάνουν οι αντοχές μας
το παιχνίδι μου παίξε κι εσύ αν το θες...

2 σχόλια:

Αναστάσιος είπε...

Υπέροχο στην πλοκή και στην διατύπωση των σκέψεων.
Μακάρι να είναι μια απαρχή, όχι παιχνιδιού πλέον, αλλά κάτι που να έχει συνέχεια, συνέπεια, και μέλλον χαρούμενο από κοινού.

Ζήνωνας είπε...

Καλησπέρα σας κ. Αναστάσιε,

ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σας λόγια!

Έχετε τον τρόπο να ξεκλειδώνετε τα συναισθήματα! Ας γίνει το θέλημα του Θεού!